Hosting por dinahosting.

Descrición

La Asociación de Desarrollo Rural “Mariñas – Betanzos” constitúese no mes de xullo do ano 2008 como Grupo de Desenvolvemento Rural coa finalidade de ser o núcleo de integración e representación dos diferentes axentes territoriais, institucionais, sociais e económicos, tanto públicos coma privados, interesados en promover o desenvolvemento do territorio de actuación.
La Asociación tendrá como ámbito de actuación preferente el de los Ayuntamientos de Abegondo,  Aranga, Arteixo, Bergondo, Betanzos, Cambre, Carral, Cesuras, Coirós, Curtis, Culleredo, Miño, Irixoa, Oleiros, Oza-Cesuras, Paderne, Sada e Sobrado, sin prejuicio de que pueda extenderse por necesidades operativas de sus programas y actividades.

La estrategia de desarrollo concebida por la Asociación tiene como objectivo final la valorización del territorio, incidiendo en la mejora de la calidad de vida de la población local a partir de la valorización del patrimonio natural, cultural y de fomento de la cohesión social.

La Asociación de Desenvolvemento Rural Mariñas-Betanzos desde el año 2013 es la entidad gestora de la Reserva de Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo.